نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

انکار‌های تمام‌نشدنی مدیر تیم ملی بسکتبال! | قاسمی از کرونایی‌شدن ملی‌پوشان بی‌خبر است!

  • کد خبر: ۵۸۸۰۳
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
  • ۱
انکار‌های تمام‌نشدنی مدیر تیم ملی بسکتبال! | قاسمی از کرونایی‌شدن ملی‌پوشان بی‌خبر است!
کرونا‌گرفتن بازیکنان تیم ملی بسکتبال خیلی عجیب نیست، اما اظهار بی‌اطلاعی مدیر تیم‌های ملی بسیار عجیب است! گویی انکارهای آقای قاسمی تمام‌نشدنی است و بعد از ماجرای قطر حالا نوبت به کتمان کرونایی‌شدن ملی‌پوشان رسیده است!
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، «بازیکنان تیم ملی بسکتبال در اردو درگیر کرونا شده‌اند» این خبری است که از دیروز جامعه بسکتبال را نگران کرده است. تست کرونای دو بازیکن ملی پوش عماد سلمانی و محمد یوسف‌وند مثبت شده و هر دوی آن‌ها اکنون در خانه قرنطینه هستند. از کادر فنی هم بدنساز و ماساژور تیم درگیر این ویروس شده‌اند. آنتی بادی بقیه بازیکنان هم تست شده و خدارا شکر اکثر بازیکنان آنتی‌بادی داشتند، اما به چند نفر که آنتی‌بادی آن‌ها هم پایین بوده گفته شده فعلا آن‌ها هم خود را در خانه قرنطینه کنند.
با هر دو ملی‌پوش عماد سلمانی و محمد یوسف‌وند صحبت کردیم و خدارا شکر به نظر می‌رسد وضعیت عمومی هر دو خوب است، اما نکته اینجاست که همه بازیکنان قبل از حضور در اردو تست شان منفی بوده و در حین اردو شاهد علائمی شدند و پس از آن تست شان مثبت شده است! این یعنی اینکه بازیکنان در تایمی که در اردو بودند به این ویروس مبتلا شده اند.
حالا نکته عجیب داستان جایی است که باز شاهد انکار مدیر تیم‌های ملی هستیم. خبرگزاری فارس نوشته است: «مسعود قاسمی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود عماد سلمانی و محمد یوسف‌وند کرونا گرفته‌اند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ بازیکنی کرونا نگرفته است. وی در مورد اینکه آن‌ها حتی به قرنطینه هم رفته‌اند گفت: در حال حاضر اردو تعطیل است و بازیکنان به خانه‌های خود رفته‌اند و در اختیار باشگاه‌شان هستند.»
مسعود قاسمی اولین بار نیست که انکار می‌کند، اولین بار نیست که راست نمی‌گوید! شاید این رفتار او دیگر باید برای ما به یک عادت تبدیل شود و وقتی چیزی را می‌گوید باید به صحت آن شک کنیم. همین چند وقت پیش بود که در قطر با رئیس فدراسیون پروتکل‌های بهداشتی را زیر پا گذاشتند و بعد هم از سوی مسئولان جریمه شدند و اجازه نشستن کنار نیمکت تیم به آن‌ها داده نشد، اما به آسمان و ریسمان بافتند که چنین چیزی صحت ندارد و ما خودمان به وی آی پی رفتیم و... تا اینکه مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی در برنامه زنده تلویزیونی پرده از واقعیت‌ها برداشت. حالا در شرایطی که اعضای تیم ملی می‌گویند که در اردوی تیم ملی علائم کرونا در بازیکنان مشاهده شده و تست چند نفر هم مثبت شده است باز آقای مدیر انکار می‌کند!
ما فکر می‌کردیم همان داستان قطر برای مسئولان فدراسیون درس عبرت شده و دیگر آن‌ها واقعیت‌ها را پنهان نخواهند کرد چراکه همه می‌دانیم حقیقت بالاخره آشکار می‌شود، اما زهی خیال باطل که گویی این راه و رسم فدراسیون نشین‌های بسکتبال شده است. البته وقتی وزارت ورزش هیچ واکنشی در برابر این اتفاقات نشان نمی‌دهد، وقتی دو کارمند وزارت ورزش به این راحتی در رسانه‌ها واقعیت را پنهان می‌کنند و بعد از برملا شدن دروغ آن‌ها هیچ کس از وزارت از آن‌ها پاسخ نمی‌خواهد، باید هم آن‌ها همین راه را در پیش بگیرند! چون به هیچ نهادی پاسخگو نیستند، در واقع هیچ نهادی عملکرد و رفتار آن‌ها را زیر نظر ندارد و از آن‌ها جواب نمی‌خواهد که اگر می‌خواست آن‌ها به این راحتی واقعیت‌ها را دوباره کتمان نمی‌کردند.
با این انکار مسعود قاسمی داستان عجیب تر هم می‌شود چراکه این نشان می‌دهد مدیر تیم‌های ملی از وضعیت ملی پوشان بی خبر است و نمی‌داند که هم تست آن‌ها مثبت شده است و هم در حال حاضر در خانه‌هایشان قرنطینه هستند! چنین چیزی چطور امکان دارد؟ وقتی همه می‌دانند و خود بازیکنان هم می‌گویند که در اردو به این ویروس مبتلا شده و به آن‌ها توصیه شده که در خانه قرنطینه شوند، چطور مدیر تیم‌های ملی از آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کند؟!
آقای قاسمی‌ای کاش قبل از اظهار‌نظر‌های این‌چنینی کمی فکر کنید و عواقب آن را هم بسنجید. اینکه بازیکنان بسکتبال کرونا گرفته‌اند چیز عجیب و غریبی نیست و با وجود ویروس جهش یافته و انتقال سریع آن احتمال دارد در هر جایی این اتفاق بیفتد البته این درست است که شما به عنوان مسئول و مدیر تیم باید خیلی بیشتر از این‌ها مراقب می‌بودید و روی اجرای پروتکل‌های بهداشتی حساسیت بیشتری به خرج می‌دادید، اما وقتی این اتفاق افتاده واقعا لازم به انکار نیست و‌ای کاش به‌جای انکار، دنبال وضعیت بازیکنان تیم ملی بودید که خدایی نکرده برای درمان شان کوتاهی صورت نگیرد.
کرونا گرفتن بازیکنان خیلی عجیب نیست، اما اظهار بی‌اطلاعی شما به عنوان مدیر تیم‌های ملی بسیار عجیب است! و به نظر می‌رسد واقعا باید فکری به حال این پست کرد چراکه از روز اول حضور ایشان شاهد اتفاقاتی بودیم که برای تیم ملی باعث حاشیه شده است. امیدواریم این بار وزارت ورزش از فدراسیون جواب بخواهد که چرا ملی‌پوشان درگیر کرونا شده‌اند و چرا مدیر تیم‌های ملی از آن بی‌خبر است یا اینکه خبر دارد آن را کتمان می‌کند؟!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
چرا نمیتونیم خبر هارو لایک کنیم ؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->